tukar pegi domain sendiri

assalamualaikum dan salam satu malaysia.


rasa macam mimpi tak bila gua ucap salam dan ucam salam yang propaganda ni.


usia blog ini tak sampai pun sebulan. dulu gua ada blog nama susukacangsoya.blogspot.com. gua tutup dan buat blog baru. 


masa tu, gua terlibat dengan satu konflik yang memang racist gile. eh, gua bukan penakut nak larikan diri. gua cuma suka ambil sikap diam-diam tanpa melawan.
serius, gua sayang gila blog lama. gua tak delete. gua cuma private dan hide blog tu.


sekarang, gua nak rujuk balik kat blog tu setelah ada somebody yang  dah belanje gua domain sendiri. bajet kan? padahal gua bukan blogger peymes pun. follower tak sampai seratus tapi dah nak ade domain sendiri. serius wey, gua taknak tunjuk-tunjuk tapi sebab ada orang nak belanje, ambik je lah. sapa yang sudi nak blnje domain tu macam tu je sampai mati? hanya orang tersayang je.


blog ini hanya alter ego gua. gua bukan macam dalam blog ini. gua gedik gile.

nama gua durrah khairuddin.
gua rasa gua hodoh.


kalau rasa masih mahu kawan dengan gua dan nak tahu personal dan baca entri yang lebih wanita, pegi sini :



sayang korang :)



7 caci maki: (+add yours?)

Leplep said...

entri yang lebih wanita tu lu maksudkan entri yang lebih gedik ke?

Siti Noor Aminah said...

racist yang macam mana sampai kena tutup blog weh?

cik tipikal said...

areleaf : gua maksudkan dengan entri yang lebih keperempuan dn kurang mencarut.. sebab blog uh family dan bakal family gua baca.. :P

cik tipikal said...

gadis comel : racist bukan sampai nak kena tahan masuk isa atau kene tangkap polis. gua ni budak unikl yang ade byk kampus.. so mcm org bandingkan gua punye kampus dengan kampus yang belajar pasal kapal terbang. masa muda2, gua naik angin terus tulis dlm blog.. ramai yang hentam.. ada kene ugut nak rogol kot

hamzah ian said...

apesal gua tak dpt buka..??

lu buat private lg?

cik tipikal said...

hamzah.. dah tak private dah... bukak2.. bagi sokongan lu kat gua yang baru nak bertapak ni :P

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam memulakan hidub baru lak