happy birthday BOROI


hari ini, gua belanja ini untuk kamu semua makan cupcakes.
kenapa? sebab hari ini birthday laki gua. haha :D
malam tadi sengaja tidur awal sebab mogok dengan lab report yang macam haram jadah tu.
plus sengaja tidur awal nak buat-buat lupa yang birthday dia akan terjadi. hoho. gua tak mengejar nak jadi yang pertama sebab pada gua kalau dah gua special kat hati dia, mesti gua akan jadi special sampai bila-bila.

pagi tadi, dia bagi mesej kejut gua bangun. mesej dia pendek sahaja.
gua dah syak, mesti tengah tunggu gua wish ni. memang gua plan nak wish malam nanti je. sebab gua kejar untuk jadi yang terakhir. haha, lebih afdhal. saja gua layankan dan terus mengadu pasal lab report tuh. ahh, dia tak layan.. mesej 1 patah perkataan je. bosan lah.
daripada terus buat birthday boy kesayangan gua ni monyok macam susu basi satu hari. gua cancel kan plan untuk ucap paling lambat. gua taip mesej ikhlas-ikhlas, siap sembur perfume dekat HP dengan harapan mesej gua jadi wangi bila dia baca. 

dia reply dengan senyuman dan ucapan terima kasih. wahh! dah senyum kan? gua memang hebat pun sebab hanya gua yang mampu tukar dia yang feelingless tu kepada senyum, sedih, marah-marah dan sakit hati.

mesej khas untuk laki.

- jangan nak perangai macam budak-budak dah. awak dah tua, layak sangat jadi suami dan ayah

- udah-udah le ngadap laptop. ngadap gua ni hah. lagi berfaedah.

-  tingkatkan prestasi, kurangkan tidur

- jangan main perempuan [padahal tak pernah pun]

- sayang awak lebih! MUAH MUAH.


SELAMAT HARI LAHIR ENCIK FIKHRI.
:DD

1 caci maki: (+add yours?)

Siti Noor Aminah said...

awal2 dlu lu cakap laki, gua igt lu dah kawin. ciss..

selamat hari lahir buat laki lu. ;p