ikhlas dari hati cik tipikal kepada bidadari

selamat pagi !


ni baru betul gua tengah update. entri sebelum ni cumalah auto-post.
keadaan wifi tak berapa mengizinkan gua untuk update selalu.
tambahan dengan assignment yang melambak atas meja gua.
gua tipikal okeyh, suka tangguh kerja sampai minit-minit terakhir.


actually, gua tengah silent mode. kenapa?
gua merajuk dengan laki gua. buat perangai lah pulak.
di sulami pula dengan pemergian rakan baik gua ke mesir, bumi anbia.
siapa lagi kalau bukan si bidadari mofasad tu.


maaf lah, bidadari. gua tak dapat nak hantar lu kat KLIA tu.. mengejar waktu pulang ke kampus.
gua tahu lu harap sangat gua datang bersama dengan laki gua tapi masa tu laki gua masoh lagi berada di kampung halaman beliau di rompin..
maafkan aku bidadari.


bidadari ini merupakan teman 'les' gua.
tidur sekatil sebantal, mandi satu bilik air.. pergi dating tengok cerita twilight saga, eclipse. masa itu, kami masih 'single'.


sekarang, dia tempat gua luah semua masalah gua. gua memang banyak masalah. 
sekarang dia dah pergi, gua nak call siapa bila gua rasa gua sedih?


hoi bidadari, ni gua nak pesan.
-on skype selalu. senang nak luah perasaan


-kalau balik malaysia, jangan lupa roger-roger gua.. boleh meet up kat mana-mana


-jangan tinggal si mofasad nih. nanti dia menangis.




bye !




sayang lu ketat2.
 tak punya gambar bersama.. kat laptop lama yang dah jahanam.
:P

curi dari FB bidadari.

muah muah

8 caci maki: (+add yours?)

MOFASAD said...

yey!!!



:)

cik tipikal said...

padahal nak dedicate dekat bidadari.. lu lak suka ye?

Siti Noor Aminah said...

ohh.. lu masing2 memang kenal mengenal lah..

hehe..

cik tipikal said...

ngan bidadari ni lah.. kamceng gile, sebab satu kolej.

ngn mofasad,gua tak knal.

N said...

waaaa. bes2! tpi cne die leh g sne? b4 nih dia blaja unikl kn??

cik tipikal said...

yup nap. dia pergi under duit sendiri. dia tekad nak buat medic..

MOFASAD said...

hahahaha


rindu dia!

cik tipikal said...

aku lagi rindu dia.!