jom sayang hayley!

hari ini, gua nak buat review yang agak sederhana. pasal apa? pasal artis yang gua gemari sejak dahulu lagi. 


HAYLEY WILLIAMS.


from : devianart

jangan labelkan gua poseur. yeah! mostly, orang start minat paramore  sebab tonton twilight. gua start dengar paramore bila band ni keluar album all we know is falling
gua layan paramore masa form 2. agak rare masa tu sebab rakan-rakan kelas, akak-akak dorm, rakan-rakan power rangers semua layan lagu melayu yang top. eh, salah. layan lagu indonesia yang maha TOP tu kan.


seriously, kalau gua tengok si hayley yang comel lote ni, gua boleh lupe yang gua ni sama jantina dengan dia. jatuh cinta pandang pertama bhai! kalau gua lelaki, memang gua dah pegi meminang dia dan ajak masuk islam. :P


penat gak la, gua dah hafal semua lagu semua lagu dari album pertama sampai yang latest sebab memang dah angan-angan gua, nak pegi melompat dan terkinja-kinja macam kera kena belacan. 


i love HAYLEY WILLIAMS

5 caci maki: (+add yours?)

Siti Noor Aminah said...

gua langsung tak kenal hayley hatta paramore pun. haha. jakun!

hamzah ian said...

fuhyooo... cun ah..

cik tipikal said...

gadis comel : meh gua knal-knal kan.. comel la ini minah

cik tipikal said...

hamzah ian : mmg cun.. gadis idaman lu ke?

Fontonk said...

hayley? zooey deschanel lagi best.
lagu dia change is hard. kena dengar. haha. suara ladies bai.