malam raya

update blog laju-laju sebab gua nak buat macam-macam lagi untuk esok.


gua nak cerita pasal hubungan gua dengan laki gua.


gua sayang dia. tu je. haha


hoi, lelaki! gua sayang lu tau.. jangan gatal kat **** tau. gau tau lu menggatal, gua tikam anak-anak kita. haha


psiko kan gua ni?


dah-dah. laki gua dah bising ni. makanan untuk esok tak masak lagi.
anak-anak gua dah start buat hal. masing-masing muka dah macam anak orang asli. 
hoh! hilang kecomelan yang dah gua perturunkan. tak boleh tengok mak korang senangkan?
ada je cara nak buat gua hadap muka korang.


menu esok : nasi ayam dan spaghetti.
gua bajet western je. raya-raya tak makan ketupat. tak rare!



7 caci maki: (+add yours?)

hamzah ian said...

oyeah... raya!!!

cik tipikal said...

raya!!!! haha

5069 said...

arini gua pegi beraya xde satu umah pun yg buat asi ayam ngan spaghetti..teringin jugak..cis!

cik tipikal said...

datang lah rumah gua !

kata kila said...

raya makan spegeti.hihihi

cik tipikal said...

rare kan? mana ade orang buat.. dengan tak masak rendang dan ketupatnye

Aujinz said...

giler ganas..

kesian anak lu...
wakakaka