ucapan raya yang mungkin dah lambat

dah jadi trend ke? semua orang update blog mereka dengan kisah-kisah sosilawati dan bala tenteranya.. yang dah pergi, biar kan sahaja.. kita yang masih hidup perlu teruskan kehidupan. siapa suruh exposed sangat kan? 


gua raya serba sederhana sahaja. baju pun pakai kain cotton yang keras ala-ala kain kapan. 
sebab bajet baju dah pegi kat makanan.. kan gua dah cakap, gua masak yang western je.. no ketupat dan lemang. poyo wess.. berlagak je.. gua macam dah lupa akar umbi..


even gua dah ada anak, masih ade sedara mara yang menghulur duit raya.. masih muda rupanya gua ni.. ni sume salah laki gua. sibuk nak raya asing-asing.. takpe-takpe.. ade raya, ada kipas, ada masa, gua pasti balas!




selamat hari raya, gua ucapkan pada semua rakan-rakan yang mengenali gua sama ada di dunia maya dan dunia sebenar...
maaf zahir dan batin. :)

ikhlas : cik tipikal, suami dan anak. 

9 caci maki: (+add yours?)

kata kila said...

selamat hari raya mahap batin.hehehe

cik tipikal said...

zahir nye mana?

Cik_Shiqah said...

Selamat Hari Raya!
Comelnyer baby tuh! :)

cik tipikal said...

haha :D
nama nya maira, maaf.. dia tak suke senyum!

hamzah ian said...

apesal ttp muka???

hamzah ian said...

apesal ttp muka???

cik tipikal said...

hahaha :D

misteri.. sebab muka gua busuk dan buruk

Gayahspears said...

haha~ selamat ari raya :D

cik tipikal said...

selamat hari raya :P