mood raya dah hilang

memang tak dinafikan yang gua akan tunggu iklan raya yang ditayangkan kat TV3 setiap tahun. setiap tahun, iklan dia pasti berbeza. penuh dengan mesej-mesej tersendiri yang kadang-kadang bisa melembutkan hati keras macam batu gua ni.
ada iklan yang pasal anak dengan ayahnya yang tua itu. ala, yang bapak dia macam ada kurang pendengaran tu. 
yang paling gua suka, pasal iklan yang mak dia pengsan bila tengok anak-anak dia bawak balik lembu seekor buat raya.
haha :DD


tapi tahun ni, semangat nak raya gua dah pudar.hilang lenyap ditelan zaman. gua hampir-hampir nak koyakkan baju raya dengan selendang yang baru gau beli kat chow kit road.
kasut raya mahal jenama jimmy choo, sikit lagi gua nak bagi nenek gua pakai. apa sebab gua jadi begini? sebab tonton iklan raya yang nok haram dekat TV3. 
mula-mula tengok, gua cek kalendar balik. betul ke nak raya? memng sah, tapi awat iklan tu punya ciri-ciri krismas?


soorry to say lah kan. tapi malam tadi dah ada permohonna minta maaf secara terbuka.
agak-agak terima tak?

2 caci maki: (+add yours?)

K2r~90 said...

ala x pe jumpe membe time raye pon bez peh huhu

cik tipikal said...

haha.. gua xde member.. sume member gua jauh2 belaka