makan nasi secara berhemah

tangan gua gatal nak menaip.. macam ketagih dadah dah gua tengok diri gua sendiri.. bukak buku kimia air transportation, gua jadi runsing. baik gua bukak laptop. gua bisik sendiri.


gua bukak facebook, cek apa yang patut. tengok kapel gaduh kat wall. ketawa berdekah-dekah. heh, gua time kapel ngan laki gua pun macam tu. sekarang ni gaduh kat dinding rumah je.bukak tab lagi satu, bukak dashboard. baca blog mana gua suka. haha. :D
gua rasa lelaki yang tulis blog itu kewl. remaja gila eja macam tu.. gua rasa gua dah tua. pegi shopping kat pavilion, gua boleh lupa purse gusi chow kit gua atas kaunter cashier. nasib baik nenek gua ada kat situ, dia yang baik hati tolong ambikkan. gua rasa mesti cashier tu pelik. cucu dia nyanyuk, nenek dia tak pulak. haha




apa tujuan sebenar taip ni? gua dah lupa



0 caci maki: (+add yours?)